Extra.cz je web zaměřený především na zpravodajství ze světa celebrit. Bulvár je z podstaty velmi dynamický a vyžaduje neustálý proud nových zpráv. Ty generují hlavní návštěvnost webu. Aktuální zprávy mají jednu hlavní nevýhodu – jakmile přestane psát, prakticky okamžitě klesá návštěvnost. Proto jsme společně hledali způsob, jak vytvořit stabilní obsah, který nebude tolik podléhat aktuálním trendům a bude možné se na něj spolehnout v mezi časech, kdy nehoří žádná bulvární kauza.
Dohodli jsme se klientem, že pomůžeme zaškolit redakci tak, aby dovedla:
Pro školení redakce jsme připravili 6 seminářů, které provedly redaktory od úplných základů SEO po pokročilé nástroje a strategie optimalizace webů pro vyhledávače.
Analýzy frází a příprava seminářů trvaly zhruba 3 měsíce na začátku druhé poloviny roku 2019. Následná školení, úprava stávajících stránek a tvorba nových pokračovala až do konce roku 2020. Od té doby roste organická návštěvnost webu, a to jak v organických výsledcích Google, tak i v Google News díky systematickému dodržování nastavených pravidel pro psaní SEO popisků stránek.
